niedziela, 19 czerwca 2016

niedziela dzień lenia

heeej, dzisiaj taki luźniejszy post.

Mam zdjęcia z wczoraj i postanowiłam, że je tutaj po prostu umieszczę, oraz pochwale się co wczoraj zrobiłam XD




Wczoraj byłam u mojej koleżanki, razem z całą naszą paczką. I nie powiem, bardzo miło spędziłyśmy popołudnie. Zrobiłyśmy sobie małą sesje zdjęciową w plenerze (kolejny dowód na to, że mieszkanie na wsi jest milion razy fajniejsze od życia w mieście!) , i zaraz może uda mi się odnaleźć jakieś sensowne zdjęcia z moim udziałem, bo niestety wczorajszy dzień, to nie był mój dzień na zdjęcia... Dlatego wyżej możecie zobaczyć tylko te z telefonu. Oprócz sesji zdjęciowej działo się duużo bardzo ciekawych rzeczy, między innymi rozwaliłam sobie serdeczny palec i dzisiaj momentami umieram z bólu, sama nie wiem co mi jest...


Tutaj zdjęcie, które idealnie oddaje moje dzisiejsze plany, heh.


Tutaj ja z moim pięknym bandażem, który po którejś próbie założenia, zaczął działać i już nie boli...

I na koniec jeszcze dwa zdjęcia również z moim super duper bandażem, które są istnym dowodem na to, że lakier do paznokci sprawi, że nawet ręka w bandażu wygląda ładnie. Oraz dowód na to, że wystarczy dobre tło aby zdjęcie stało się idealnie tamblerowe XD (błagam nie dyskryminujcie..).



Podsumowując, dodam jeszcze, że ostatnio mam totalnego "fioła" na punkcie bladzenia (nwm jak to nazwać) zdjęć. Kocham, po prostu.


I to by było na tyle. Życzę udanej niedzieli <3



15 komentarzy:

  1. Dobrze, że już nie boli, ale znam smak tego bólu, wiem co musiałaś czuć;/

    Mogłabyś kliknąć w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! <3
    Czasami tak się zdarza, że kiedy najmniej tego się spodziewamy wydarzy się jakiś nieszczęśliwy wypadek.
    Ręka w bandażu z umalowanymi paznokciami wygląda naprawdę ładnie!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyś mogła szybko pozbyć się bandaża :) Świetne zdjęcia :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Hope your hand gets better soon! Seems like you had a nice day.

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne, że dobrze się bawiłaś, a palec już nie boli :)
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat mieszkam w mieście, a przed domem mam las haha! Jednak byłam kiedyś na wsi i bardzo podobały mi się różne miejscówki na zdjęcia xd
    Mogłabym prosić o kliknięcie w 2 linki w nowym poście u mnie? Z góry dziękuję!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  7. Duuużo, dużo zdrowia życzę :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I to dosłownie ta niedziela to był dzień lenia. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mieszkam tak jakby na wsi :) I jest lepiej. Uwielbiam się lenić xD

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam życie na wsi, można trochę odpocząć od tego tłoku w mieście
    życzymy powrótu do zdrowia jeżeli chodzi o twój palec!

    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post
    Współczuję z powodu tego palca
    Śliczne zdjęcia( te na początku) ale ręką wygląda dobrze
    Pozdrawiam serdecznie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oj biedny palec :D
    na wsi najlepiej! <3
    może wspólna obserwacja? :) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, życie na wsi ma wiele plusów :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuję połamanych palców :(
    Ja również chciałabym mieszkać na wsi, ale mieszkanie w mieście też ma swoje plusy :)

    ilka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń