sobota, 25 czerwca 2016

wreszcie żyję, wreszcie wakacje, oraz parę słów o butach których już nie lubię

hej , dzisiaj kolejny luźny post.
Zniknęłam na jakieś 6 dni. Miniony tydzień był na prawdę beznadziejny i nie miałam ochoty nawet włączyć bloggera, a co dopiero zrzucać jakieś zdjęcia. Jakimś cudem dotrwałam do czwartku, a potem do piątku i dzisiaj chyba już żyję. ☺ W najbliższym czasie planuje wrzucić tutaj pare diy. Są wakacje więc wreszcie będe mogła się na nich skupić. ♥


Wczoraj było zakończenie roku szkolnego. Głównie z myślą o tym właśnie wydarzeniu kupiłam sobie buty na które polowałam od dłuższego czasu. Pierwszy raz zauważyłam takie na deeze, potem pojawiły się w deichmanie i wreszcie sobie takie sprawiłam, bo bałam się zamawiać przez internet takie buty. I cóż, zawiodłam się... 



 Na nodze wyglądają ślicznie. Ale.. Pierwsze pół godziny było okej. Potem to już była jedna wielka masakra. Po zakończeniu jakoś doczłapałam się do pizzeri, po pizzy je zdjęłam i założyłam baletki, a moje stopy wyglądały tak:


Nie polecam, 0/10. Dobrze, że chociaż obyło się bez odcisków. Aczkolwiek nie wiem jak te buty są zrobione, że moje nogi wyglądały jak po jakiś męczarniach... Nie związywałam ich jakoś mocno, założyłam je tak, żeby mi nie fikały, buty na obcasach powinny być stabilne, chyba wiecie o co chodzi...

A jak wasze zakończenia roku? 


Dzisiaj to byłoby na tyle. Życzę wszystkim udanego pierwszego weekendu wakacji ♥


19 komentarzy:

  1. Zakończenie było i się skonczyło..to najważniekjsze :D Wakacje, zyczę aby były udane :)
    Co do butów, wyglądają bardzo ładnie, ale że są takie nie wygodne i zostawiają po noszeniu ich ślady to bym nie pomyślałą..Dobry post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie tez duzo zależy od pogody. Jak bylo gorąco to nogi puchną I wszystko obciera..tez mialam taki problem na za konczeniu haha miłych wakacji zycze♡
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ała biedne nózie :D
    kochana, ja już obserwuję! :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co no muszę ci powiedzieć, że super piszesz! Jedynie powiększyłabym trochę czcionkę, bo nie ukrywam, że miałam mały problem z jej odczytaniem ;) Super blog, obserwuję! Pozdrawiam : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Kondolencje dla nóg :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę, że to nie całkowita wina butów, tylko woda zatrzymana w organizmie- tak właśnie reaguje nasze ciało jak jemy niezdrowo i mało pijemy, a co do butów to też mi się bardzo podobają! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również często tak mam po takich butach, ale się do tego przyzwyczaiłam ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może by tak się nie stało, gdybyś je przedtem rozchodziła?
    Ale tak poza tym to buty są ładne :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są sliczne, szkoda, że takie nie wygodne ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest znak, iż butów na płaskiej podeszwie nic nie pobije! Ale fakt, prezentują się prześlicznie.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. buty są ładne, szkoda, że takie niepraktyczne ;/
    udanych wakacji! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne buty szkoda, że nie da się w nich chodzić :( Udanych wakacji :))
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlatego uważam, że nie ma to jak trampki, ew. baletki, hahah! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. buty sliczne ale znam ten bol bo sama mam podobne i dokladnie bylo to samo niestety

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam kupić takie buty, ale nie pomyślałam o tym że może być właśnie takie efekt ich noszenia, a to przecież takie oczywiste. Dziękuję Ci za tego posta! :D Udanych wakacji!
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają tak ślicznie a potem jest taki efekt eh :(


    Zapraszam do siebie! Może wspólna obs? http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello! I just discovered your blog and I love it! I just started following you on GFC,#10, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja na zakończenie roku szkolnego z całą pewnością dłuuuugo wyczekiwałam, cieszę się, że są już wakacje <3 obs i liczę na uczciwy rewanż <3
    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń