środa, 25 stycznia 2017

i'll come back

Zaniedbałam mega tego bloga, totalnie zaniedbałam.
Tak więc wracam.

Aktualnie mam ferie, także mam okazje, żeby się ponownie za bloga wziąć. Teraz miałam niezły młyn w szkole. Przeniosłam się na inny profil,
musiałam ogarnąć się ze wszystkimi nowymi nauczycielami, musiałam nauczyć się jak uczyć się mając na głowie rozszerzenia, poza tym biolchem to niezła zabawa z nauką typowo pamięciową. Wzięłam się troche za siebie, zaczęłam żyć według harmonogramu, bo byłam mocno niezorganizowana. Poza tym zaczęłam trenować i czasu miałam baardzo mało. Ale blog sprawiał mi zawsze dużo radości, dlatego fajnie może tak wrócić.

Planuje zrobić u siebie jakąś zakładkę związaną z paznokciami hybrydowymi. Będę pisała o produktach i o zdobieniach. Ostatnio jestem troche keen on hybrydy, dlatego postanowiłam podzielić się swoją wiedzą.

Oprócz tego muszę się z wami podzielić opinią o wieelkiej ilości produktów, dlatego musze zrobić coś w deseń ulubieńców.

I poza tym mam jeszcze kilka szkiców postów DIY, dlatego też czegoś takiego możecie sie spodziewać. A w międzyczasie na pewno jakieś przemyślenia wrzuce, bo chciałabym się podzielić.

Okej, to tyle na dzisiaj. Tymczasem mówię dobranoc!



1 komentarz:

  1. Pamiętam Cię doskonale, świetnie się składa, że wracasz. Bardzo ładnie wyglądasz, a pizza wygląda niesamowicie smakowicie! Czekam na posty o paznokciach hybrydowych.

    Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń