środa, 15 czerwca 2016

na nudę- portale na których możemy odnaleźć wiele inspirujących rzeczy ♥

Witam ponownie, z racji zbliżających się wakacji, pomyślałam, że wiele osób- tak jak ja- umiera w wolnym czasie z nudy. Ja mam na to kilka sposobów. Jakich? Wystarczy, że przescrolluje mojego facebook'a. . Jedyne co zrobiłam, to polajkowałam kilka ciekawych stronek. Poniżej ich lista:


BRIGHT SIDE

Stronka o wszystkim. Znajdziemy tu wiele filmików, które trwają najwyżej 3 minuty. Filmiki są np. o rodzajach ćwiczeń dla osób w różnym wieku, kiedyś znalazłam tam poradnik o yodze dla początkujących. Oprócz tego, jest tam wiele poradników, np. o oszczędzaniu. Wszystko jest w jężyku angielskim, ale spokojnie! Ja z moim "wspaniałym" angielskim daję rade, więc każdy da radę ;) Przy okazji można trochę przećwiczyć język.
A tutaj jeden z ostatnio znalezionych filmików, którym zachwycał się mój pan od matematyki:



Tym razem stronka o tematyce kulinarnej. Znajdziemy tutaj kilkudziesięciominutowe filmiki z dośc łatwymi przepisami. Wszystko ukazane jest w naprawdę fajny sposób. Stronka również jest w języku angielskim, ale jak już powiedziałam wcześniej, można poćwiczyć język oraz słówka w tematyce kulinarnej.



Jak nazwa mówi na stronce można znaleźć wiele tutoriali, diy, pomysłów na makijaż itd. Fajne do pooglądania na nudę. Polecam również na nudne lekcje. Również w języku angielskim.^^

NIFTY

Tym razem stronka w całości poświęcona DIY. Wiele naprawdę ciekawych pomysłów w formie kilkudziesięciominutowych filmików. Oprócz tego możemy tam odnaleźć wiele trików w stylu np. jak zapiąć zamek z tyłu sukienki, bez błagania o pomoc kogoś w pobliżu. Wszystko przedstawione w przyjemnej formie. Również w języku angielskim.



O tym pewnie większość z Was słyszała, ale stwierdziłam, że na wszelki wypadek to tutaj dodam. Wiele historyjek, które również można czytać na nudnych lekcjach. :)


Jest to fanpage pewnego bloga o tematyce modowej. Codziennie na facebooku udostępniają na tablicy linki do ciekawszych postów. Również bardzo fajne do poczytania. Można znaleźć tam bardzo wiele porad. Polecam mocno! Tym razem w języku polskim.

Na koniec dodam jeszcze Daily Dose of Beauty, ponieważ myśle, że ich też warto zalajkować. Jest to fanpage pewnego portalu, który udostępnia posty bloggerów którzy dołączyli do DDoB. Codziennie autorzy portalu udostępniają fajniejsze posty na tablicy. Również bardzo polecam. 


To by było na tyle! W komentarzach możecie dodawać własne sposoby na nude z takiej kategorii haha. Mam nadzieję, że wszystkie linki będą działały, jeśli nie to powinniście bez problemu odnaleźć wszystko w wyszukiwarce na fb. 

Pozdrawiam cieplutko! ♥




6 komentarzy:

  1. O tej stronce z DIY to nie słyszałam.musze koniecznie zajrzeć bo wydaje się być ciekawa;) super wpis,bardzo przydatny ♡besos
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wejść na te stronki, gdy będę się nudzić! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te stronki, będę na nich zaglądać ;p Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na bieżąco śledzę DDOB, uważam ze to jedna z najlepszych stron poświęconych
    całkowicie blogom i blogerom. Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie nie być
    tam aktywna, muszę tam zajrzeć przynajmniej raz dziennie, niezwykle inspirujący
    portal :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że stronki bardzo mi się spodobały ^^ Z całą pewnością będę na nie często zaglądała :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedynie anonimowe regularnie odwiedzam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń