niedziela, 10 lipca 2016

7 sytuacji które załamią i nieźle zdenerwują najspokojniejszą dziewczynę , wersja na lato

jak pewnie większość z Was zauważyła od jakiegoś czasu mamy wakacje. XD


Moje dwa ostatnie weekendy spędziłam prawie w całości siedząc w samochodzie i oglądając zza okienka drogi połowy Polski. Wyobraźcie sobie, że siedzicie pomiędzy młodszym rodzeństwem i słuchacie muzyki przez słuchawki i nagle któryś z małych dałniaków zaczyna do ciebie gadać i mają gdzieś, że masz słuchawki w uszach. Denerwująca sytuacja, prawda? Przygotowałam takich więcej. Zapraszam do czytania ^^


SYTUACJA NR 1

Jesteś sobie na grillu. Siadasz sobie na jakimś plastikowym lub drewnianym krześle, być może na ławeczce. Warto wspomnieć, że masz na sobie krótkie spodenki.
Tak więc siadasz sobie na czymś i czekasz na jedzonko. Nagle czujesz jak przez te cholerne, niewygodne krótkie spodenki włażą ci majtki w tyłek. (wybaczcie określenie)(ale wgl podobno chłopaki mają gorzej gdy majteczki im się wbijają w tyłek..) Jesteście perfekcjonistkami, więc chcecie to jakoś dyskretnie naprawić. Podnosicie się z krzesełka i... czujecie jak Wasze uda niestety przykleiły się do siedzonka. Po dyskretnym naprawieniu wszystkiego siadacie sobie z powrotem. Wasz spokój trwa, może parę sekund, aż nagle okazuję się, że Wasz ukochany biustonosz ma obluzowane ramiączko, które nagle opada na ramię. Mnie w tym momencie już szlag by trafił, że nie mogę sobie spokojnie posiedzieć...


SYTUACJA NR 2

Wychodzicie z auta, cieszycie się, że jesteście już na miejscu, że wreszcie wakacje, upragnione leżakowanko na plaży, morze, słoneczko. Wszystko pięknie? Nic bardziej mylnego... Nagle czujecie jak na waszych ustach wyrasta jakaś okropna i podejrzana górka. Czyżby pryszcz? O taak, czeka was kilkudniowa walka z zimnem na ustach. Załamanie nerwowe...


SYTUACJA NR 3

Jedziesz sobie autobusem na super duper zakupy. Słuchasz sobie muzyki, oczywiście przez słuchawki. Nagle leci twoja ulubiona piosenka. Ogarniasz najlepszą głośność dla niej. Wtem odwraca się do ciebie jakaś starsza pani i patrzy na ciebie ze zgorszeniem. Wyciągasz słuchawki i nagle zaczynasz rozumieć, że twoje słuchawki, to tak na prawdę szatańskie istoty, zmówione przeciwko tobie i dawają usłyszeć innym ludziom, czego słuchasz... I oczywiście musisz ściszyć.


SYTUACJA NR 4

Wyobraź sobie, że jedziesz sobie gdzieś daleko autkiem. Jesteś już mega padnięta, ale jedyne co możesz zrobić to ewentualnie wyprostować nogi przed siebie, pod przednie siedzenie. Dlaczego ewentualnie? Bo pewnie jesteś zbyt wysoka i nie potrafisz tak zgiąć nogi, żeby to wyciągniecie nóg było chociaż wygodne...



SYTUACJA 5

Jesteś na basenie. Okazuje się, że nie wzięłaś ze sobą gumki do włosów. Ale no okej, poopalasz się bez związywania włosów. Okazuje się też, że jest mega gorąco i twoje plecy są aż mokre. A twoje kochane włosy, tak bardzo Cię kochają, że aż korzystają z okazji i przyklejają się do mokrych pleców, żeby zostać z tobą na wieki. ♥



SYTUACJA 6

Robisz się ja bijons bo planujecie z laskami wypad na jakieś dobre disko. Jesteś już gotowa i nagle okazuje się, że jedna z lasek musi spotkać się z wujkiem brata babci siostry. Kolejna jednak nie ma transportu. Następna nie jedzie, bo dwie poprzednie nie jadą. I w ten sposobó spędzasz wspaniały wieczór w domu ^^.



SYTUACJA 7

Są wakacje, więc mega się nudzisz. Nagle czujesz przypływ mega porcji kreatywności i wszystkiego innego podobnego. Postanawiasz zrobić sobie wakacyjne diy i zrobić sobie krótkie spodenki z jeansów. Ale, że jesteś zręcznościowo amebą (toja) ucinasz jeansy zbyt krótko i tyłek wyłazi ci spod materiału. I cała energia na kreatywności została zmarnowana. ♥


Do posta dorzuciłam jeszcze parę fotek z moich wakacyjnych wojaży, głównie z Wawy. 
I to by było na tyle jeśli chodzi o te wszystkie irytujące sytuacje. Dziękuje za uwagę! Buziaczki <3






5 komentarzy:

  1. numer 7 cała ja hahahahaahah!
    aaaa i poczułam ten ból przyklejonych ud do krzesła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 3 ah jak ja tego nie znoszę :D
    Co do 7 miałam tak i już nigdy więcej nie próbowałam robić spodenek :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 3, 4 i 7, zdecydowanie pasują do mnie :D Hah :D Bardzo fajnie napisałaś, ogółem bardzo fajnie się czytało :D Zostałaś nominowana do lba, szczegóły na moim blogu > typoweblog.blogspot.com

    CUDOWNY POST I LICZĘ NA WIĘCEJ TAKICH POSTÓW Z HUMOREM :D

    OdpowiedzUsuń
  4. takie to prawdziwe :')

    http://chirkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh :'D prawie wszystko pasuje do mnie :') Bardzo fajny pomysł na posta ;)
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń