poniedziałek, 11 lipca 2016

post o superstarach, czyli jak zadbać o te buty

dzisiaj post- test.

Ostatnio doszłam do wniosku, że wypadałoby wreszcie zrobić gruntowne (a nie tylko z wierzchu) czyszczenie moich superstarów. Znalazłam w internecie dwa sposoby na wyczyszczenie białych butów.Mam dla Was dwa sposoby: za pomocą chusteczek do demakijażu/ antybakteryjnych oraz za pomocą pasty do zębów. Na koniec podam Wam mój trik, na zniweczenie wzmożonej potliwości stóp w tych butach.





Zacznę od chusteczek do demakijażu. Chusteczki nadawają się tylko i wyłącznie do czyszczenia skórzanych elementów, czyszczenie nimi podeszwy nie ma jakiegokolwiek sensu. Ale jeśli chodzi o czyszczenie całej reszty to sprawdzają się na piątke z plusem.



Na górze nie umyta strona, na dole wyczyszczona strona za pomocą chusteczek do demakijażu.




Jeśli chodzi o chusteczki antybakteryjne to nie ma sensu w ogóle zaczynać myć nimi jaką kolwiek część buta, bo nie da to żadnego efektu. Sprawdziłam te chusteczki tylko i wyłącznie z powodu takiego, że wiele osób myli chusteczki antybakteryjne z tymi do demakijażu. Więc jeśli chcecie same sprawdzić chusteczki do demakijażu to uważajcie by nie kupić przypadkiem tych antybakteryjnych.



Teraz będzie kilka słów o sposobie z pastą do zębów. Ta metoda sprawdza się na prawdę super. Wystarczy mieć zwykłą pastę do zębów oraz szczoteczkę do zębów (nieużywaną już przez ludzi oczywiście). Ale polecam myć nią tylko podeszwy, bo potem tą pastę trzeba zmyć, a nikt nie chce zalać sobie butów. Efekty widać na prawdę bardzo szybko i nie trzeba zbyt długo szorować butów.


Po lewej przed umyciem pastą, po prawej po umyciu.


 Wiele osób narzeka na to, że noga masakrycznie poci się w superstarach. Jest na to sposób. Muszę polecić Wam wkładkę z węglem aktywnym. Taką wkładkę można kupić w CCC za około 25 złotych. Tą wkładkę bodajże można spokojnie prać w pralce, pochłania ona wszelkie brzydkie zapachy i noga po wyjęciu z buta nie pachnie brzydko. Składa się ona z trzech warstw. Środkowa to właśnie ten węgiel aktywny, dolna to coś w rodzaju pianki, dzięki czemu wkładka się nie przesuwa, a warstwa wierzchnia to bardzo miękki i biały materiał. Polecam, wkładki są mega i spełniają rolę.

To by było na tyle jeśli chodzi o post dzisiejszy. Buziaczki! <3

5 komentarzy:

  1. O! Będę musiała to wypróbować, bo moje Superstary wyglądają jak wyciągnięte ze śmietnika.

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post. Mam jedną parę białych butów i zawsze nie wiem czym mam je czyścić żeby były białe jak należy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie mam superstarów, ale z chęcią wypróbuje na moich innych białych butach.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne porady!
    Moje superstary czekają na czyszczenie ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń